01.

E-cukiernia to idealne rozwiązanie dla zarówno małych pracowni jak i większych sieci cukierniczych. Kreacja i utrzymanie sklepu pozostaje w rękach specjalistów, podczas, gdy Ty masz czas na organizacje sprawnej obsługi sklepu i logistyki dostaw.

02.

Jeśli tylko masz apetyt na więcej zamówień, e-Cukiernia pomoże Ci wykorzystać moce produkcyjne pracowni cukierniczej.

03.

Sklep internetowy daje większą elastyczność zarządzania asortymentem i budowania świadomości na temat produktów wśród klientów. Jeśli masz zdjęcie i krótki opis wstawienie nowego wyrobu do e-Cukierni zajmie Ci kilka minut.

04.

E-Cukiernia daje możliwość klientowi odbioru zamówienia w sklepie firmowym lub wskazania miejsca dostawy, co daje mu to co lubi najbardziej, czyli wygodę. Jeżeli klient zdecyduje się na samodzielny odbiór często ulega pokusie i poza zamówieniem internetowym dokupuje coś dla siebie.

05.

Budowanie mailowej bazy klientów, do której cukiernia będzie mogła kierować promocje, kupony, informacje o nowościach itp. nie ponosząc żadnych kosztów, wystarczy wysłać do nich maila.

06.

Klient zamawia co chce i kiedy chce 24/7, przez co zwiększasz jakość swoich produktów. Za większą jakość możesz podyktować większe ceny. Pamiętaj, że klient może zapłacić do 40% więcej za wygodę.

07.

Pewnie nie raz miałeś długa rozmowę z niezdecydowanym klientem przez telefon. e-Cukiernia daje pełny przegląd Twojej oferty oraz znacznie skraca proces zakupowy. Ty za to masz więcej czasu dla siebie i prowadzenia swojego biznesu.

08.

Klienci zamawiający przez internet są bardziej zadowoleni, bo nie trafiają na zajętą linię telefoniczną. Zaoszczędzony czas przeznaczają na przeglądnięcie oferty przez to ich zamówienia są większe (według badań o 5-20%).

Pytania i odpowiedzi:

  • Gdzie znajdę swoją e-Cukiernię w internecie?
    Nie ma takiej konieczności. To cukiernia ustala czy chce dowozić do klienta, czy chce mieć tylko odbiór osobisty w sklepach firmowych. W przypadku udostępnienia opcji dowozu do klienta możesz ustalić jaki teren według kodów pocztowych chcesz obsługiwać. Możesz też przydzielić różne stawki kosztów transportu do konkretnych kodów pocztowych. W przypadku odbioru osobistego możesz wskazać z jakich punktów klient może sobie odebrać zamówienie oraz w jakich godzinach i dniach.
  • Jak wygląda wdrożenie?
    Wdrożenie składa się z trzech etapów: 1) Kategoryzacja produktów – wytypowanie wyrobów na otwarcie sklepu internetowego, przypisanie cen, gramatur, terminów realizacji, kategorii, opisów. 2) Zdjęcia – przygotowanie zdjęć pod wytyczne, które przesyłamy do cukierni. 3) Zebranie informacji i materiałów – domena, logo, lista lokalizacji sklepów firmowych + godziny otwarcia, tekst + zdjęcia do strony „O cukierni”, kody pocztowe, adresy profili w mediach społecznościowych.
  • Czy istnieje możliwość stworzenia unikalnego projektu graficznego mojej e-Cukierni?
    Oczywiście istnieje taka możliwość. O szczegóły zapytaj nas telefonicznie lub mailowo!
  • Kto pokrywa koszt kuponów i materiałów reklamowych, udostępnianych na sklepach firmowych?
    Koszt materiałów reklamowych, informujących o możliwości zamawiania online w Twojej e-Cukierni wraz z kuponami pokrywa w całości MyShop. Mając jeden sklep firmowy dostajesz 200 kuponów, na każdy kolejny następne 200 sztuk. Jeden kupon to równowartość 10 zł. Zatem na jeden sklep firmowy dostajesz od nas 2000 zł na promocje swojej e-Cukierni.
  • Czy trzeba dołączać paragony do sprzedaży?
    Właściciele e-sklepów są zwolnieni z konieczności używania kasy rejestrującej. Przyczyny zwolnień znaleźć można w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących. Sprzedawców internetowych dotyczy zwłaszcza zapis, mówiący o tym, że paragonem fiskalnym nie muszą być udokumentowane czynności, za które dokonano zapłaty całości za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej bezpośrednio na rachunek bankowy podatnika, zaś z ewidencji wynika dokładnie, czego zapłata dotyczyła. Jeżeli nabywca płaci za towar za pomocą płatności internetowych w postaci zapłaty kartą kredytową czy przelewu, sprzedający jest zwolniony z konieczności rejestrowania transakcji za pomocą kasy fiskalnej.
  • Czy mogę wystawiać faktury za pomocą e-Cukierni?
    Cukiernia przyjmując zamówienie przez internet ewidencjonuje sprzedaż tak samo jakby dokonywała tego w tradycyjnym sklepie. Sposób rozliczenia transakcji zależy od procedur przyjętych w danej cukierni. Jeśli więc transakcje rozliczane są przez kasę fiskalną można utrzymać właśnie taki sposób rozliczeń. Nie ma jednak obowiązku ewidencjonowania sprzedaży poprzez kasę fiskalną i zamiast tego cukiernia może wystawić fakturę na klienta indywidualnego. Jeśli nabywcą wpisze numer NIP i nazwę firmy przy zamówieniu cukiernia powinna wystawić fakturę na dane nabywcy podane w zamówieniu. Zamówienia firmowe są odpowiednio oznaczone na liście zamówień (ikonka dokumentu z literką F).
  • Czy moja e-Cukiernia będzie wysoko w wyszukiwarkach?
    Szablony są przyjaźnie skonstruowane pod kątem przeglądarek i widoczności w nich Twojej e-Cukierni. Jednak to od Ciebie będzie zależało jak wysoko będzie widoczna strona e-Cukierni w przeglądarkach. Pozycjonowanie to proces, gdzie rezultaty nie są zauważalne od razu. Chcesz być wysoko w wynikach wyszukiwania na głównych przeglądarkach? Przejrzyj nasze pakiety marketingowe w dodatkowych usługach marketingu internetowego.

Pełen regulamin usługi e-Cukiernia: pobierz

Skontaktuj się z nami, żeby dowiedzieć się więcej!

Napisz do nas