Pytania i odpowiedzi
+Gdzie znajdę swoją e-Cukiernię w internecie?

Cukiernia decyduje pod jakim adresem będzie można znaleźć e-Cukiernię w internecie. Istnieją dwe opcje wdrożenia:

1) www.strona-cukierni.pl – podmieniamy istniejącą stronę cukierni na jeden z 8 szablonów e-Cukierni

2) e-sklep.strona-cukierni.pl – zostawiamy stronę cukierni, robimy na niej przycisk z przejściem na podstronę e-Cukierni, która jest jednocześnie subdomeną witryny głównej.

Naszym zdaniem pierwsza opcja daje lepsze efekty sprzedażowe, ponieważ na stronie głównej możesz pokazać swoje topowe wyroby, nowości oraz promocje wraz z opcją szybkiego przejścia do zakupu.

Jeżeli nie masz domeny, a chciałbyś zacząć swoją przygodę w internecie – skontaktuj się z nami pomożemy znaleźć Ci odpowiednią.

+Czy posiadając e-Cukiernię muszę dowozić do klientów?

Nie ma takiej konieczności. To cukiernia ustala czy chce dowozić do klienta, czy chce mieć tylko odbiór osobisty w sklepach firmowych. W przypadku udostępnienia opcji dowozu do klienta możesz ustalić jaki teren według kodów pocztowych chcesz obsługiwać. Możesz też przydzielić różne stawki kosztów transportu do konkretnych kodów pocztowych. W przypadku odbioru osobistego możesz wskazać z jakich punktów klient może sobie odebrać zamówienie oraz w jakich godzinach i dniach.

+Jak wygląda wdrożenie?

Wdrożenie składa się z trzech etapów:
1) Kategoryzacja produktów – wytypowanie wyrobów na otwarcie sklepu internetowego, przypisanie cen, gramatur, terminów realizacji, kategorii, opisów.
2) Zdjęcia – przygotowanie zdjęć pod wytyczne, które przesyłamy do cukierni.
3) Zebranie informacji i materiałów – domena, logo, lista lokalizacji sklepów firmowych + godziny otwarcia, tekst + zdjęcia do strony „O cukierni”, kody pocztowe, adresy profili w mediach społecznościowych.

+Czy istnieje możliwość stworzenia unikalnego projektu graficznego mojej e-Cukierni?

Oczywiście istnieje taka możliwość. O szczegóły zapytaj nas telefonicznie lub mailowo!

+Kto pokrywa koszt kuponów i materiałów reklamowych, udostępnianych na sklepach firmowych?

Koszt materiałów reklamowych, informujących o możliwości zamawiania online w Twojej e-Cukierni wraz z kuponami pokrywa w całości MyShop. Mając jeden sklep firmowy dostajesz 200 kuponów, na każdy kolejny następne 200 sztuk. Jeden kupon to równowartość 10 zł. Zatem na jeden sklep firmowy dostajesz od nas 2000 zł na promocje swojej e-Cukierni.

+Czy trzeba dołączać paragony do sprzedaży?

Właściciele e-sklepów są zwolnieni z konieczności używania kasy rejestrującej. Przyczyny zwolnień znaleźć można w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących. Sprzedawców internetowych dotyczy zwłaszcza zapis, mówiący o tym, że paragonem fiskalnym nie muszą być udokumentowane czynności, za które dokonano zapłaty całości za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej bezpośrednio na rachunek bankowy podatnika, zaś z ewidencji wynika dokładnie, czego zapłata dotyczyła. Jeżeli nabywca płaci za towar za pomocą płatności internetowych w postaci zapłaty kartą kredytową czy przelewu, sprzedający jest zwolniony z konieczności rejestrowania transakcji za pomocą kasy fiskalnej.

+Czy mogę wystawiać faktury za pomocą e-Cukierni?
Cukiernia przyjmując zamówienie przez internet ewidencjonuje sprzedaż tak samo jakby dokonywała tego w tradycyjnym sklepie. Sposób rozliczenia transakcji zależy od procedur przyjętych w danej cukierni. Jeśli więc transakcje rozliczane są przez kasę fiskalną można utrzymać właśnie taki sposób rozliczeń. Nie ma jednak obowiązku ewidencjonowania sprzedaży poprzez kasę fiskalną i zamiast tego cukiernia może wystawić fakturę na klienta indywidualnego. Jeśli nabywcą wpisze numer NIP i nazwę firmy przy zamówieniu cukiernia powinna wystawić fakturę na dane nabywcy podane w zamówieniu. Zamówienia firmowe są odpowiednio oznaczone na liście zamówień (ikonka dokumentu z literką F).
+Czy moja e-Cukiernia będzie wysoko w wyszukiwarkach?

Szablony są przyjaźnie skonstruowane pod kątem przeglądarek i widoczności w nich Twojej e-Cukierni. Jednak to od Ciebie będzie zależało jak wysoko będzie widoczna strona e-Cukierni w przeglądarkach. Pozycjonowanie to proces, gdzie rezultaty nie są zauważalne od razu. Chcesz być wysoko w wynikach wyszukiwania na głównych przeglądarkach? Przejrzyj nasze pakiety marketingowe w dodatkowych usługach marketingu internetowego.