Cukiernia decyduje pod jakim adresem będzie można znaleźć e-Cukiernię w internecie. Istnieją dwe opcje wdrożenia:
1) www.strona-cukierni.pl – podmieniamy istniejącą stronę cukierni na jeden z 8 szablonów e-Cukierni
2) e-sklep.strona-cukierni.pl – zostawiamy stronę cukierni, robimy na niej przycisk z przejściem na podstronę e-Cukierni, która jest jednocześnie subdomeną witryny głównej.
Naszym zdaniem pierwsza opcja daje lepsze efekty sprzedażowe, ponieważ na stronie głównej możesz pokazać swoje topowe wyroby, nowości oraz promocje wraz z opcją szybkiego przejścia do zakupu.
Jeżeli nie masz domeny, a chciałbyś zacząć swoją przygodę w internecie – skontaktuj się z nami pomożemy znaleźć Ci odpowiednią.
Nie ma takiej konieczności. To cukiernia ustala czy chce dowozić do klienta, czy chce mieć tylko odbiór osobisty w sklepach firmowych. W przypadku udostępnienia opcji dowozu do klienta możesz ustalić jaki teren według kodów pocztowych chcesz obsługiwać. Możesz też przydzielić różne stawki kosztów transportu do konkretnych kodów pocztowych. W przypadku odbioru osobistego możesz wskazać z jakich punktów klient może sobie odebrać zamówienie oraz w jakich godzinach i dniach.
Wdrożenie składa się z trzech etapów:
1) Kategoryzacja produktów – wytypowanie wyrobów na otwarcie sklepu internetowego, przypisanie cen, gramatur, terminów realizacji, kategorii, opisów.
2) Zdjęcia – przygotowanie zdjęć pod wytyczne, które przesyłamy do cukierni.
3) Zebranie informacji i materiałów – domena, logo, lista lokalizacji sklepów firmowych + godziny otwarcia, tekst + zdjęcia do strony „O cukierni”, kody pocztowe, adresy profili w mediach społecznościowych.
Oczywiście istnieje taka możliwość. O szczegóły zapytaj nas telefonicznie lub mailowo!
Koszt materiałów reklamowych, informujących o możliwości zamawiania online w Twojej e-Cukierni wraz z kuponami pokrywa w całości MyShop. Mając jeden sklep firmowy dostajesz 200 kuponów, na każdy kolejny następne 200 sztuk. Jeden kupon to równowartość 10 zł. Zatem na jeden sklep firmowy dostajesz od nas 2000 zł na promocje swojej e-Cukierni.
Właściciele e-sklepów są zwolnieni z konieczności używania kasy rejestrującej. Przyczyny zwolnień znaleźć można w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących. Sprzedawców internetowych dotyczy zwłaszcza zapis, mówiący o tym, że paragonem fiskalnym nie muszą być udokumentowane czynności, za które dokonano zapłaty całości za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej bezpośrednio na rachunek bankowy podatnika, zaś z ewidencji wynika dokładnie, czego zapłata dotyczyła. Jeżeli nabywca płaci za towar za pomocą płatności internetowych w postaci zapłaty kartą kredytową czy przelewu, sprzedający jest zwolniony z konieczności rejestrowania transakcji za pomocą kasy fiskalnej.
Szablony są przyjaźnie skonstruowane pod kątem przeglądarek i widoczności w nich Twojej e-Cukierni. Jednak to od Ciebie będzie zależało jak wysoko będzie widoczna strona e-Cukierni w przeglądarkach. Pozycjonowanie to proces, gdzie rezultaty nie są zauważalne od razu. Chcesz być wysoko w wynikach wyszukiwania na głównych przeglądarkach? Przejrzyj nasze pakiety marketingowe w dodatkowych usługach marketingu internetowego.